Openingsuren
Ma-Vrij 09u-22u30
Za 09u-17u
Zo 09u-17u
Feestdagen gesloten

 

Overzicht groepslessen

Studio 1 (gelijksvloers)

Uur Ma Di Woe Do Vrij Za Zo
09:30 - 10:30 MultipowerIn de multipower les gebruiken we diverse materialen: TRX, halters en bodybar om de tonus van je spieren te pimpen, je stofwisseling te boosten en een maximale naverbranding te bewerkstelligen.PilatesLichaamsoefeningen met nadruk op gecontroleerde bewegingen. Accenten zijn gericht op een betere houding, sterkere spieren, balans, lenigheid, ademhaling, core en stabiliteit training. Balans in je lichaam om klachtenvrij door het leven te gaan.Core & Stability trainingStevige core-spieren zorgen ervoor dat je je dagelijkse bewegingen gemakkelijker kan uitvoeren. Aan de hand van spierversterkende en stabiliteitsoefeningen kunnen we deze core-spieren verstevigen en de kans op lage rugpijn verminderen.MultipowerIn de multipower les gebruiken we diverse materialen: TRX, halters en bodybar om de tonus van je spieren te pimpen, je stofwisseling te boosten en een maximale naverbranding te bewerkstelligen.
10:00 - 11:00 Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!UBoundUbound is een trainingsprogramma op een mini-trampoline dat heel eenvoudig, uiterst doeltreffend & enorm vermakelijk is. Het geheel van de oefeningen & dus eveneens het opspringen op het elastisch doek brengen een hoge trainingsintensiteit met zich mee, zonder negatieve invloed noch schade aan te richten aan de gewrichten. Deze intense activiteit bezorgt je gegarandeerd een verbranding tot 900 calorieën per les.
10:30 - 11:30 PilatesLichaamsoefeningen met nadruk op gecontroleerde bewegingen. Accenten zijn gericht op een betere houding, sterkere spieren, balans, lenigheid, ademhaling, core en stabiliteit training. Balans in je lichaam om klachtenvrij door het leven te gaan.YogaNa een opwarming en ademhalingsoefeningen, werken we aan uithoudingsvermogen en souplesse. De yogahoudingen zorgen voor een rustig gevoel en een stil denkvermogen. Ontspanning gegarandeerd!
11:00 - 12:00 Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!
19:00 - 20:00 Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!
19:30 - 20:30 Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!
20:00 - 21:00 Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!FatburningCalorieën verbranden. Het kan ook op een prettige manier. Met fatburning combineer je aërobic, stepaërobic en spierversterkende oefeningen. Een les vol afwisseling gericht op de combinatie van uithouding en kracht met Step, TRX, halters…Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!UBoundUbound is een trainingsprogramma op een mini-trampoline dat heel eenvoudig, uiterst doeltreffend & enorm vermakelijk is. Het geheel van de oefeningen & dus eveneens het opspringen op het elastisch doek brengen een hoge trainingsintensiteit met zich mee, zonder negatieve invloed noch schade aan te richten aan de gewrichten. Deze intense activiteit bezorgt je gegarandeerd een verbranding tot 900 calorieën per les.
21:00 - 22:00 PilatesLichaamsoefeningen met nadruk op gecontroleerde bewegingen. Accenten zijn gericht op een betere houding, sterkere spieren, balans, lenigheid, ademhaling, core en stabiliteit training. Balans in je lichaam om klachtenvrij door het leven te gaan.Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!

 

Studio 2 (eerste verdiep)

Uur Ma Di Woe Do Vrij Za Zo
09:30 - 10:30 Body ToningSpierverstevigende oefeningen met behulp van een step, gewichtjes en tubes.Body SculptTijdens de Body Sculpt lessen worden diverse oefeningen gegeven die gericht zijn op gewichtsverlies gelokaliseerd op de abs, billen, dijen en borst. De sessie is specifiek ontworpen om het silhouet te verfijnen.Figuurtraining/RetrofitIn deze les krijg je een volledige workout op muziek van de jaren 80 en 90: plezier gegarandeerd!Zumba GoldZumba voor de actieve oudere doelgroep (50+) of beginners die conditioneel niet te zwaar willen starten.Body PumpU traint in een groep, op muziek, alle spiergroepen. Een uur lang worden uithouding en kracht gemeten met behulp van een halter met gewichten eraan.
10:00 - 11:00 PilatesLichaamsoefeningen met nadruk op gecontroleerde bewegingen. Accenten zijn gericht op een betere houding, sterkere spieren, balans, lenigheid, ademhaling, core en stabiliteit training. Balans in je lichaam om klachtenvrij door het leven te gaan.
10:30 - 11:30 Zumba GoldZumba voor de actieve oudere doelgroep (50+) of beginners die conditioneel niet te zwaar willen starten.Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!YogalatesMet stevige stretch- en rythm pilates trainen we elk spiertje in ons lichaam. Door uithouding en beheersing van de innerlijke kant komen we weer in balans. Zowel fysiek als mentaal wordt je lichaam op proef gesteld.
11:00 - 12:00 Body PumpU traint in een groep, op muziek, alle spiergroepen. Een uur lang worden uithouding en kracht gemeten met behulp van een halter met gewichten eraan.
11:30 - 12:30 Core & Stability trainingStevige core-spieren zorgen ervoor dat je je dagelijkse bewegingen gemakkelijker kan uitvoeren. Aan de hand van spierversterkende en stabiliteitsoefeningen kunnen we deze core-spieren verstevigen en de kans op lage rugpijn verminderen.
19:00 - 20:00 PilatesLichaamsoefeningen met nadruk op gecontroleerde bewegingen. Accenten zijn gericht op een betere houding, sterkere spieren, balans, lenigheid, ademhaling, core en stabiliteit training. Balans in je lichaam om klachtenvrij door het leven te gaan.PilatesLichaamsoefeningen met nadruk op gecontroleerde bewegingen. Accenten zijn gericht op een betere houding, sterkere spieren, balans, lenigheid, ademhaling, core en stabiliteit training. Balans in je lichaam om klachtenvrij door het leven te gaan.
19:30 - 20:30 BBBEen klassieker: buik-, billen- en borstverstevigende oefeningen
20:00 - 21:00 UBoundUbound is een trainingsprogramma op een mini-trampoline dat heel eenvoudig, uiterst doeltreffend & enorm vermakelijk is. Het geheel van de oefeningen & dus eveneens het opspringen op het elastisch doek brengen een hoge trainingsintensiteit met zich mee, zonder negatieve invloed noch schade aan te richten aan de gewrichten. Deze intense activiteit bezorgt je gegarandeerd een verbranding tot 900 calorieën per les.FatburningCalorieën verbranden. Het kan ook op een prettige manier. Met fatburning combineer je aërobic, stepaërobic en spierversterkende oefeningen. Een les vol afwisseling gericht op de combinatie van uithouding en kracht met Step, TRX, halters…Body PumpU traint in een groep, op muziek, alle spiergroepen. Een uur lang worden uithouding en kracht gemeten met behulp van een halter met gewichten eraan.
20:30 - 21:30 TBWTotal Body Workout is een leuke cardiovasculaire workout waarin algemene conditieverbetering en figuurcorrectie centraal staan. Met behulp van een step en gewichtjes werk je aan jouw total body!
21:00 - 22:00 TRXDit geheel nieuwe systeem is gebaseerd op trainen met het eigen lichaamsgewicht. Op deze manier kan er effectiever getraind worden dan met losse gewichten of apparaten.

 

Studio 3

Uur Ma Di Woe Do Vrij Za Zo
20:00 - 21:00 Core & Stability trainingStevige core-spieren zorgen ervoor dat je je dagelijkse bewegingen gemakkelijker kan uitvoeren. Aan de hand van spierversterkende en stabiliteitsoefeningen kunnen we deze core-spieren verstevigen en de kans op lage rugpijn verminderen.Boxing PhysicsBoxing Physics is een les die een evenwichtige training geeft tussen kracht, snelheid en uithouding gebaseerd op het Engels boksen. Touwtje springen, buikspieroefeningen, zakoefeningen, slagtechnieken, loopoefeningen, intervaltraining en nog veel meer zullen jouw fysiek tot een hoogtepunt brengen. Er wordt immers nooit onderling gebokst (sparren) en alle agressie is uit ten boze.YogaNa een opwarming en ademhalingsoefeningen, werken we aan uithoudingsvermogen en souplesse. De yogahoudingen zorgen voor een rustig gevoel en een stil denkvermogen. Ontspanning gegarandeerd!
20:30 - 21:30 Kickbox exerciseMet deze les verbrand je niet enkel 500kcal in een uur tijd maar ook alle overbodige stress uit uw lichaam.

 

Spinning Studio

Uur Ma Di Woe Do Vrij Za Zo
10:00 - 11:00 SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!
10:30 - 11:30 SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!
19:30 - 20:30 SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!
19:45 - 20:45 SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!
20:30 - 21:30 SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!
20:45 - 21:45 SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!

Reserveer

Klik hier om online met uw login een reservatie te maken.