Openingsuren
Ma-Vrij 09u-22u30
Za 09u-17u
Zo 09u-17u
Feestdagen gesloten

 

Overzicht groepslessen

Studio 1 (gelijksvloers)

Uur Ma Di Woe Do Vrij Za Zo
09:30 - 10:30 Body PowerIn de Body Power les gebruiken we diverse materialen: TRX, halters en bodybar om de tonus van je spieren te pimpen, je stofwisseling te boosten en een maximale naverbranding te bewerkstelligen.Core & Stability trainingStevige core-spieren zorgen ervoor dat je je dagelijkse bewegingen gemakkelijker kan uitvoeren. Aan de hand van spierversterkende en stabiliteitsoefeningen kunnen we deze core-spieren verstevigen en de kans op lage rugpijn verminderen.Zumba GoldZumba voor de actieve oudere doelgroep (50+) of beginners die conditioneel niet te zwaar willen starten.
10:00 - 11:00 Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!UBoundUbound is een trainingsprogramma op een mini-trampoline dat heel eenvoudig, uiterst doeltreffend & enorm vermakelijk is. Het geheel van de oefeningen & dus eveneens het opspringen op het elastisch doek brengen een hoge trainingsintensiteit met zich mee, zonder negatieve invloed noch schade aan te richten aan de gewrichten. Deze intense activiteit bezorgt je gegarandeerd een verbranding tot 900 calorieën per les.
10:30 - 11:30 Zumba GoldZumba voor de actieve oudere doelgroep (50+) of beginners die conditioneel niet te zwaar willen starten.Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!
11:00 - 12:00 Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!
19:00 - 20:00 Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!
19:30 - 20:30 Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!
20:00 - 21:00 Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!FatburningCalorieën verbranden. Het kan ook op een prettige manier. Met fatburning combineer je aërobic, stepaërobic en spierversterkende oefeningen. Een les vol afwisseling gericht op de combinatie van uithouding en kracht met Step, TRX, halters…Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!UBoundUbound is een trainingsprogramma op een mini-trampoline dat heel eenvoudig, uiterst doeltreffend & enorm vermakelijk is. Het geheel van de oefeningen & dus eveneens het opspringen op het elastisch doek brengen een hoge trainingsintensiteit met zich mee, zonder negatieve invloed noch schade aan te richten aan de gewrichten. Deze intense activiteit bezorgt je gegarandeerd een verbranding tot 900 calorieën per les.
21:00 - 22:00 Zumba “Snel bewegen als een bij” is de letterlijke betekenis van Zumba. Tijdens deze explosieve workout leef je jezelf uit op Latijns-Amerikaanse ritmes zoals salsa, merengue, cumbia, calypso, flamenco, reggaeton,… join the party!

 

Studio 2 (eerste verdiep)

Uur Ma Di Woe Do Vrij Za Zo
09:30 - 10:30 Pilates Workout-Figuurtraining/RetrofitIn deze les krijg je een volledige workout op muziek van de jaren 80 en 90: plezier gegarandeerd!MultipowerMultipower: het gebruik van TRX, halters en bodybar om de tonus van je spieren te pimpen, je stofwisseling te boosten en een maximale naverbranding te bewerkstelligen.Body PumpU traint in een groep, op muziek, alle spiergroepen. Een uur lang worden uithouding en kracht gemeten met behulp van een halter met gewichten eraan.
10:00 - 11:00 PilatesLichaamsoefeningen met nadruk op gecontroleerde bewegingen. Accenten zijn gericht op een betere houding, sterkere spieren, balans, lenigheid, ademhaling, core en stabiliteit training. Balans in je lichaam om klachtenvrij door het leven te gaan.
10:30 - 11:30 Pilates Workout-YogalatesMet stevige stretch- en rythm pilates trainen we elk spiertje in ons lichaam. Door uithouding en beheersing van de innerlijke kant komen we weer in balans. Zowel fysiek als mentaal wordt je lichaam op proef gesteld.
11:00 - 12:00 Body PumpU traint in een groep, op muziek, alle spiergroepen. Een uur lang worden uithouding en kracht gemeten met behulp van een halter met gewichten eraan.
11:30 - 12:30 Core & Stability trainingStevige core-spieren zorgen ervoor dat je je dagelijkse bewegingen gemakkelijker kan uitvoeren. Aan de hand van spierversterkende en stabiliteitsoefeningen kunnen we deze core-spieren verstevigen en de kans op lage rugpijn verminderen.
19:00 - 20:00 Power Pilates-PilatesLichaamsoefeningen met nadruk op gecontroleerde bewegingen. Accenten zijn gericht op een betere houding, sterkere spieren, balans, lenigheid, ademhaling, core en stabiliteit training. Balans in je lichaam om klachtenvrij door het leven te gaan.
19:30 - 20:30 BBBEen klassieker: buik-, billen- en borstverstevigende oefeningen
20:00 - 21:00 UBoundUbound is een trainingsprogramma op een mini-trampoline dat heel eenvoudig, uiterst doeltreffend & enorm vermakelijk is. Het geheel van de oefeningen & dus eveneens het opspringen op het elastisch doek brengen een hoge trainingsintensiteit met zich mee, zonder negatieve invloed noch schade aan te richten aan de gewrichten. Deze intense activiteit bezorgt je gegarandeerd een verbranding tot 900 calorieën per les.FatburningCalorieën verbranden. Het kan ook op een prettige manier. Met fatburning combineer je aërobic, stepaërobic en spierversterkende oefeningen. Een les vol afwisseling gericht op de combinatie van uithouding en kracht met Step, TRX, halters…Body PumpU traint in een groep, op muziek, alle spiergroepen. Een uur lang worden uithouding en kracht gemeten met behulp van een halter met gewichten eraan.
20:30 - 21:30 TBWTotal Body Workout is een leuke cardiovasculaire workout waarin algemene conditieverbetering en figuurcorrectie centraal staan. Met behulp van een step en gewichtjes werk je aan jouw total body!
21:00 - 22:00 PilatesLichaamsoefeningen met nadruk op gecontroleerde bewegingen. Accenten zijn gericht op een betere houding, sterkere spieren, balans, lenigheid, ademhaling, core en stabiliteit training. Balans in je lichaam om klachtenvrij door het leven te gaan.TRXDit geheel nieuwe systeem is gebaseerd op trainen met het eigen lichaamsgewicht. Op deze manier kan er effectiever getraind worden dan met losse gewichten of apparaten.

 

Studio 3

Uur Ma Di Woe Do Vrij Za Zo
20:00 - 21:00 Core & Stability trainingStevige core-spieren zorgen ervoor dat je je dagelijkse bewegingen gemakkelijker kan uitvoeren. Aan de hand van spierversterkende en stabiliteitsoefeningen kunnen we deze core-spieren verstevigen en de kans op lage rugpijn verminderen.Boxing PhysicsBoxing Physics is een les die een evenwichtige training geeft tussen kracht, snelheid en uithouding gebaseerd op het Engels boksen. Touwtje springen, buikspieroefeningen, zakoefeningen, slagtechnieken, loopoefeningen, intervaltraining en nog veel meer zullen jouw fysiek tot een hoogtepunt brengen. Er wordt immers nooit onderling gebokst (sparren) en alle agressie is uit ten boze.YogaNa een opwarming en ademhalingsoefeningen, werken we aan uithoudingsvermogen en souplesse. De yogahoudingen zorgen voor een rustig gevoel en een stil denkvermogen. Ontspanning gegarandeerd!
20:30 - 21:30

 

Spinning Studio

Uur Ma Di Woe Do Vrij Za Zo
10:00 - 11:00 SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!
10:30 - 11:30 SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!
19:30 - 20:30
20:00 - 21:00 SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!SpinningBij spinning ga je in groep stilstaand fietsen. Al klimmend, al staande en al sprintend werken we gedurende een uurtje stevig aan je conditie en wordt er een massa aan calorieën verbrand. De spinning-instructor begeleidt je op het ritme van de muziek doorheen het parcours. Ga ervoor!
20:30 - 21:30

Reserveer

Klik hier om online met uw login een reservatie te maken.